Klubová výstava v Podskalí

04.05.2015 11:11

Na Klubovú výstavu hovawartov som sa veľmi tešila, lebo sme sa mali stretnúť skoro všetci, ktorí sme pred tromi rokmi začínali na tábore so šteniatkami a mladými psami. Bol to naozaj vydarený, od štvrtka predĺžený  víkend. V nedeľu som ešte zostala s Deenou podporiť tých, ktorí bonitovali a mali zvod mladých. Na sobotňajšiu výstavu som sa tešila, a chcela som si ju užiť. Hoci zablatený terén nebol ideálny, Deena sa pekne predviedla ako vždy. Mám rada výstavnú atmosféru a milovníkov hovawartov okolo, a tak som si povedala, že si to pôjdem užiť bez ohľadu na výsledok. Tentokrát som však podcenila, že Deene nedorástla vyholená srsť na bruchu a bolo to poznať. Proste nebolo to ono na triedu šampiónov. Rakúska rozhodkyňa tvrdila, že má voľné pysky, čo však doteraz žiadny rozhodca u nej neriešil. Inak jej pochválila silnú hlavu a veľmi pekný plynulý pohyb. Takže známku dostala od prísnej rozhodkyne  veľmi dobrá. Úžasné pre mňa bolo, že sme sa na výstave stretli s Deeniným bratom Dorrom, ktorý žije v Slovinsku. Bolo poznať, že sú súrodenci, mali podobné niektoré črty. Doro v triede otvorenej získal V2, R.CAC. Potom sme si urobili spoločnú prechádzku a fotky siedmich Aldeonov, ktorí sa zúčastnili výstavy, a tá bola pre nich veľmi úspešná.

 

                                   Sedem  Aldeonov v Podskalí

 

 

 

                  Deena a Dorro Aldeon