Skúška BH- VT

04.11.2019 21:41

Mojim veľkým cieľom bolo pripraviť Lunu tento rok ku skúške. Od leta sme pravidelne chodili na tréningy k Soni. Po pár tréningoch, na ktorých si Luna pospomínala, čo všetko sa predchádzajúci rok naučila a pri materských povinnostiach so šteniatkami trochu zabudla, naskočila veľmi dobre na výcvikový rytmus. Bola som prekvapená ako jej oproti minulému roku šlo všetko ľahšie, bola sústredená, bavilo ju cvičiť a z týždňa na týždeň mala viditeľné pokroky. Výcvikárka bola tiež spokojná s našimi výkonmi a verila nám, že to vyjde. Tréningy nás spolu bavili a tak som už len hľadala vhodný termín, na ktorý pôjdeme. Najprv som plánovala absolvovať ľahšiu skúšku BH - SK, ale nakoniec som si vybrala BH - VT, lebo Lune išla chôdza veľmi pekne aj bez vodítka. 

Rozhodoval p. Viliam Ružička, ktorý podľa slov ostatných je prísny, ale spravodlivý. A tak aj bolo. A tak 54 b zo 60, bolo pre mňa naozaj odmenou, lebo Luna šla veľmi pekne a neurobila žiadne vážne chyby, a rozhodca stŕhal body iba za nedokonalosti. Konečne som si s mojou Luničkou splnila sen o tejto skúške a to hneď v našej skúškovej premiére.